fbpx
פרח

רווית בן הרוש – רפואה אינטגרטיבית

רפלקסולוגיה – דיקור – סוגו'ק – כוסות רוח – תטא הילינג

אני מאמינה שגוף ונפש הם יחידה אחת,  גוף בריא  נפש בריאה. 

כאשר הגוף שלנו מתחזק הנפש מתחזקת יחד איתו ולהיפך.

הרפואה האינטגרטיבית משלבת  שיטות טיפול טבעיות ומתבססת על אבחון מערבי .

4e0a6bc0d8a340e89d8444c05644a27f (1)

רפלקסולוגיה: התרופה הטבעית ללחץ וכאבים

רפלקסולוגיה: התרופה הטבעית ללחץ וכאבים

האם אתה סובל ממתח, כאב כרוני, או פשוט מחפש תרופה טבעית כדי לשפר את הרווחה הכללית שלך? רפלקסולוגיה, גישה הוליסטית עתיקה, עשויה להיות התשובה שחיפשתם. תרגול זה שנבדק בזמן מכוון לנקודות לחץ ספציפיות בגוף כדי לעורר עצבים, להקל על כאב ולקדם הרפיה. באמצעות התהליך המרתק של גירוי עצבי, אתה יכול להשתלט על הבריאות והרווחה שלך עם טכניקה מדהימה זו.

במדריך מקיף זה, אנו מתעמקים בעולם הרפלקסולוגיה, חוקרים את המורכבות של נקודות לחץ ואת המדע מאחורי יעילותן. נדון ביתרונות הייחודיים של רפלקסולוגיה של כף היד, נסביר כיצד שיטה טיפולית זו יכולה להקל על כאבי גב וצוואר, ונספק תשובות לשאלות נפוצות. בסוף המסע הזה, תהיו מצוידים בידע ובמיומנויות לרתום את כוחה של הרפלקסולוגיה לחיים בריאים ותוססים יותר.

הבנת הרפלקסולוגיה: הגישה ההוליסטית להפחתת כאב

רפלקסולוגיה היא טיפול עתיק יומין ולא פולשני המשלב שימוש בנקודות לחץ על פני הגוף כדי להקל על מתח, כאב ובעיות בריאותיות אחרות. היא מבוססת על האמונה שאזורים ספציפיים בידיים, ברגליים ובאוזניים מתאימים לאיברים, בלוטות ומערכות גוף שונות. על ידי הפעלת לחץ על נקודות אלה, מתרגלים יכולים לעזור לעורר את זרימת האנרגיה הטבעית בכל הגוף, לקדם ריפוי ורווחה כללית.

גישה הוליסטית זו להפחתת כאב נובעת מההבנה כי גוף האדם קשור זה בזה וכי טיפול בסימפטום בחלק אחד של הגוף יכול להשפיע עמוקות על חלק אחר. תרגול הרפלקסולוגיה פועל להשבת האיזון וההרמוניה, ולא רק לטיפול במחלות ספציפיות. זוהי שיטה יעילה לקידום הרפיה, שיפור זרימת הדם והפחתת תסמינים הקשורים ללחץ, אשר יכולים גם להוביל לירידה ברמות הכאב.

הרפלקסולוגיה מתוארכת אלפי שנים ושורשיה במצרים העתיקה, סין והודו. הוא מוכר ברחבי העולם כטיפול משלים, וזכה להכרה נרחבת כתרופה טבעית יעילה לניהול כאב. אנשים רבים מוצאים כי מפגשי רפלקסולוגיה קבועים מפחיתים את תלותם במשככי כאבים ותרופות אחרות, כמו גם משפרים את איכות חייהם הכללית.

כאשר משלבים רפלקסולוגיה בתוכנית לטיפול בכאב, חשוב לעבוד עם מטפל מוסמך ומנוסה שמבין את נבכי הטיפול בנקודות לחץ. טכניקה נכונה וגישה מותאמת אישית חיוניות להשגת תוצאות אופטימליות. נמשיך לחקור את המושג נקודות לחץ ואת משמעותן בגירוי עצבי בחלק הבא, 'חקר נקודות לחץ: המפתח לגירוי עצבי',

לסיכום, הרפלקסולוגיה מציגה גישה הוליסטית להפחתת כאב המתמקדת בשורש אי הנוחות ומעודדת ריפוי מבפנים. על ידי מינוף כוחן של נקודות לחץ, טיפול טבעי זה לא רק מטפל בכאב אלא גם מקדם בריאות כללית ומצב הוויה מאוזן והרמוני.

רפלקסולוגיה: התרופה הטבעית ללחץ וכאבים

חקר נקודות לחץ: המפתח לגירוי עצבי

רפלקסולוגיה היא טיפול הוליסטי שסובב סביב הרעיון של נקודות לחץ – או אזורים ספציפיים על הידיים, הרגליים והאוזניים – המתאימים לחלקים שונים של הגוף. בחלק זה נעמיק במשמעותן של נקודות לחץ, וכיצד גירוי עצבי דרך נקודות אלו מהווה את אבן היסוד של הרפלקסולוגיה כתרופה טבעית ללחץ ולכאב.

נקודות לחץ חיוניות ברפלקסולוגיה מכיוון שהן משמשות כנקודות גישה לעצבים ולמבני רקמות באיברים ומערכות שונות. כאשר רפלקסולוג מפעיל לחץ על נקודות אלה, הוא מגרה קצות עצבים המתחברים לרשת התקשורת של הגוף. כתוצאה מכך, קצות העצבים האלה שולחים אותות למוח, אשר לאחר מכן מעביר מסרים לחלקי הגוף המתאימים.

על ידי מניפולציה של נקודות לחץ, רפלקסולוגים שואפים להשפיע באופן חיובי על בריאותו הכללית של האדם ורווחתו. איברי הגוף ומערכותיו מחוברים זה לזה, וכל חוסר איזון או חסימה בחלק אחד יכול ליצור אי נוחות ותפקוד לקוי בחלק אחר. הרפלקסולוגיה משתמשת בגירוי עצבי כדי להחזיר את האיזון ולנקות את כל חסימות האנרגיה, מה שמאפשר לגוף להחלים מבפנים ולתפקד בצורה אופטימלית. יתר על כן, טכניקה זו יכולה גם לעזור לשפר את זרימת הדם והלימפה ולהפחית דלקת בגוף.

ישנן נקודות לחץ רבות על הידיים, הרגליים והאוזניים, שכל אחת מהן קשורה לאיבר או מבנה גוף מסוים. לדוגמה, הפעלת לחץ על קצות האצבעות ברפלקסולוגיה של כף הרגל מתאימה לאזורי הראש והצוואר, בעוד שהקצה החיצוני של כפות הרגליים מתייחס לעמוד השדרה. באופן דומה, ברפלקסולוגיה של כף היד, קצה האגודל מקושר למוח, ושאר האצבעות מייצגות את אזורי הצוואר והראש. שורש האגודל קשור לעמוד השדרה, ואילו מרכז כף היד קשור למערכת העיכול.

כדי להשיג את התוצאות הטובות ביותר מרפלקסולוגיה, חיוני להשתמש בכמות הלחץ הנכונה באופן עקבי. הפעלת מעט מדי או יותר מדי לחץ עלולה שלא לתת את התוצאה הרצויה, ודיוק הוא קריטי במיקוד נקודות לחץ ספציפיות לגירוי עצבי אופטימלי. כפי שנדון בהמשך "גילוי היתרונות של רפלקסולוגיה כף היד: טכניקת הרפיה לגוף ולנפש", רפלקסולוגים מקצועיים הם מומחים מיומנים בעלי הידע הדרוש לביצוע הטיפול ביעילות.

הבנת התפקיד הקריטי שממלאות נקודות לחץ בגירוי עצבי וברפלקסולוגיה לא תסולא בפז להערכת שיטה טיפולית זו. על ידי חקירה, איתור ועיסוי מיומן של נקודות אלה, רפלקסולוגים יכולים ליצור השפעה עמוקה על רמות הלחץ והכאב של הפרט, ולקדם ריפוי והתחדשות מתמשכים.

רפלקסולוגיה: התרופה הטבעית ללחץ וכאבים

לגלות את היתרונות של רפלקסולוגיה כף היד: טכניקת הרפיה לגוף ולנפש

רפלקסולוגיה של כף היד, מרכיב שלעתים קרובות מתעלמים ממנו אך חיוני בתרגול הרפלקסולוגיה, ממלאת תפקיד משמעותי במתן הרפיה עמוקה והקלה על כאבים. טיפול הוליסטי זה כולל הפעלת לחץ על נקודות ספציפיות בכפות הידיים כדי לקדם את הבריאות והרווחה הכללית. בדיוק כמו רפלקסולוגיה של כף הרגל, רפלקסולוגיה של כף היד מבוססת על הרעיון שהאיברים והמערכות השונות בגוף משתקפים באזורים ייעודיים על הידיים.

מתרגלים משתמשים באצבעות, באגודלים ובפרקי האצבעות שלהם כדי לעורר את הנקודות האלה ולהפעיל את תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף. פעולת המניפולציה של העצבים בידיים יכולה לייצר השפעות מרגיעות על הנפש תוך קידום זרימת דם אופטימלית ותפקוד שרירים בכל הגוף. רפלקסולוגיה של כף היד לא רק מקלה על מתח ומפחיתה חרדה, אלא גם ידועה כמקלה על כאבי ראש, משפרת את העיכול ומגבירה את רמות האנרגיה.

קבלת טיפולי רפלקסולוגיה קבועים של כף היד יכולה לתרום לאיזון והרמוניה טובים יותר בגוף, ולסייע לו לתפקד בצורה יעילה יותר. העצבים התחושתיים בידיים נמצאים בקשר רציף עם המוח, ומציגים קשר ישיר בין מערכת העצבים למערכות חיוניות אחרות, כגון מערכת החיסון, המערכת האנדוקרינית ומערכת הלב וכלי הדם. מיקוד נקודות הלחץ על כפות הידיים מסייע בחיזוק ההגנות הטבעיות של הגוף וממריץ שחרור אנדורפינים, המועילים בהתמודדות עם כאב כרוני ומתח.

רפלקסולוגיה של כף היד מתאימה לאנשים בכל הגילאים, כולל קשישים ובעלי מגבלות גופניות שכן אופייה הלא פולשני מאפשר התאמות בהתאם לצרכים האישיים. זה אטרקטיבי במיוחד לאנשי מקצוע עסוקים המחפשים טכניקת הרפיה מהירה אך יעילה במהלך שגרת היומיום שלהם או כתוספת לשיטות הטיפול העצמי הקיימות שלהם. פגישה קצרה של 15-20 דקות יכולה להיות משולבת בהפסקת צהריים או לבצע בנוחות של הבית שלך, הדורש מעט מאוד התקנה וציוד.

יתר על כן, מודל רב-תכליתי זה יכול להיות מתורגל גם כטכניקת טיפול עצמי עבור אנשים המחפשים גישה פשוטה וחסכונית לניהול מתח, מתח וכאב. טבלאות רפלקסולוגיה מקיפות וסרטוני הדרכה זמינים באינטרנט, ומאפשרים לאנשים המעוניינים ללמוד ולבצע רפלקסולוגיה של כף היד על עצמם, ומקדמים בריאות ורווחה טובה יותר.

אימוץ רפלקסולוגיה של כף היד בשילוב עם רפלקסולוגיה של כף הרגל, כפי שהוזכר בסעיף חקר נקודות לחץ: המפתח לגירוי עצבי , מציע חוויה גופנית מלאה המחדשת הן את הגוף והן את הנפש, ומאפשרת לך להתמודד עם אתגרים יומיומיים עם אנרגיה מחודשת ומיקוד.

 

כיצד רפלקסולוגיה יכולה להקל על כאבי גב וכאבי צוואר

רפלקסולוגיה היא טכניקת ריפוי עתיקה שהראתה תוצאות מבטיחות בהקלה על סוגים שונים של כאבים, כולל כאבי גב וכאבי צוואר. זה עובד על העיקרון שנקודות לחץ ספציפיות על הידיים, הרגליים והאוזניים מתאימות לחלקי גוף, איברים ומערכות שונות. על ידי גירוי נקודות לחץ אלה, רפלקסולוגיה מקדמת את תהליך הריפוי הטבעי של הגוף, משפרת את זרימת הדם, מפחיתה מתח ומספקת הקלה בכאב.

כאבי גב וכאבי צוואר הם בעיות נפוצות שמשפיעות על מיליוני אנשים ברחבי העולם. בעיות אלה עשויות לנבוע מיציבה לקויה, חוסר איזון שרירים, פציעות או מצבים ניווניים כמו דלקת מפרקים ניוונית. במקרים רבים, טיפולים קונבנציונליים כמו תרופות ללא מרשם, תרופות מרשם או ניתוח עשויים שלא לספק הקלה מספקת או אפילו לגרום לתופעות לוואי לא רצויות. זה המקום שבו רפלקסולוגיה יכולה לספק חלופה יעילה וטבעית לטיפול בכאב.

מחקרים הצביעו על יעילות הרפלקסולוגיה בהפחתת כאבי גב וצוואר. מחקר שנערך בשנת 2018 הראה כי רפלקסולוגיה יכולה להפחית באופן משמעותי כאבי גב תחתון כרוניים ולשפר את איכות החיים של משתתפי המחקר. בנוסף, מחקר אחר משנת 2004 דיווח כי רפלקסולוגיה הפחיתה ביעילות כאבי צוואר בקרב עובדי משרד על ידי הגברת זרימת הדם וקידום הרפיית שרירים באזור הצוואר.

רפלקסולוגים משתמשים בטכניקות מדויקות כדי לאתר ולעורר נקודות רפלקס ספציפיות הקשורות לעמוד השדרה, לגב ולצוואר. במקרה של כאבי גב, המטפל יתמקד בנקודות רפלקס הנמצאות על כפות הרגליים וכפות הידיים. נקודות אלה מתאימות לאזור עמוד השדרה ולשרירים, לרצועות ולעצבים של הגב. עבור כאבי צוואר, הדגש יהיה על נקודות רפלקס הממוקמות סביב בסיס האצבעות והאגודלים, הקשורות לשרירי הצוואר ועמוד השדרה הצווארי.

על ידי עבודה על נקודות רפלקס אלה, רפלקסולוג מיומן יכול להקל על כאבי גב וצוואר על ידי שיפור זרימת הדם, קידום הרפיית שרירים, שחרור אנדורפינים (משככי כאבים טבעיים) והפחתת דלקת. השפעות אלה תורמות באופן סינרגטי להפחתת כאב, ועוזרות לאנשים להשיג ניידות טובה יותר ולנהל חיים נטולי כאבים.

חשוב לבחור רפלקסולוג מוסמך ומנוסה שיבטיח טיפול בטוח ויעיל לכאבי גב וצוואר. יתר על כן, טיפול טבעי זה יכול לעבוד יד ביד עם שיטות קונבנציונליות לניהול כאב. שילוב רפלקסולוגיה בשגרה יכול לשפר את הרווחה הגופנית והנפשית, ולחזק את יכולות הריפוי של הגוף להילחם במתח ובכאב, כפי שנדון בפרק מדע הרפלקסולוגיה .

מדע הרפלקסולוגיה: איך זה עובד כדי להפחית מתח וכאב

רפלקסולוגיה היא שיטת ריפוי טבעית ולא פולשנית הכוללת הפעלת לחץ על נקודות ספציפיות, הידועות כנקודות רפלקס, על הידיים, הרגליים והאוזניים. מאמינים כי נקודות רפלקס אלה מתואמות עם איברים, בלוטות ומערכות שונות בכל הגוף. על ידי התמקדות בנקודות ספציפיות אלה, הרפלקסולוגיה שואפת לקדם את הרווחה הכללית, להפחית מתח ולהקל על הכאב.

המדע מאחורי הרפלקסולוגיה מבוסס על הרעיון של "תורת האזורים", המניח כי ניתן לחלק את הגוף לעשרה אזורי אורך העוברים מהראש ועד אצבעות הרגליים. אזורים אלה פועלים כערוצי אנרגיה, המחברים חלקי גוף ואיברים תואמים. על ידי הפעלת לחץ על נקודות רפלקס בתוך אזורים אלה, מתרגלים יכולים לעורר קצות עצבים, לשפר את זרימת הדם, ולשחרר מסלולי אנרגיה חסומים, ובכך לקדם את יכולת הריפוי הטבעית של הגוף.

יתר על כן, רפלקסולוגיה פועלת על ידי הפעלת מערכת העצבים הפאראסימפתטית, תגובת "מנוחה ועיכול" מולדת של הגוף. הפעלה זו מסייעת להפחית הורמוני לחץ, כגון קורטיזול ואדרנלין, אשר יכולים לגרום ללחץ דם גבוה, חרדה, ותסמינים אחרים הקשורים ללחץ. במקביל, הטיפול מעודד שחרור אנדורפינים, משככי הכאבים הטבעיים של הגוף, המספקים הקלה מכאבים וכאבים.

מספר מחקרים מדעיים תומכים ביעילות הרפלקסולוגיה בהקלה על מתח וכאב. במחקר שנערך על ידי המכונים הלאומיים לבריאות (NIH), חולים עם כאבי גב תחתון כרוניים חוו ירידה משמעותית בעוצמת הכאב ובנכות לאחר קבלת טיפול רפלקסולוגיה. מחקר נוסף שפורסם בכתב העת International Journal of Nursing Studies מצא כי רפלקסולוגיה הביאה לירידה משמעותית בלחץ בקרב עובדי בריאות, מה שמדגים את הפוטנציאל של טיפול זה לניהול מתח בסביבות עבודה בלחץ גבוה.

לסיכום, רפלקסולוגיה היא טיפול הוליסטי הנשען על עקרונות גירוי עצבי, תורת האזורים והיכולת הטבעית של הגוף לרפא את עצמו. על ידי התמקדות בנקודות רפלקס ספציפיות וגירוי מערכת העצבים הפאראסימפתטית, רפלקסולוגיה יכולה להפחית ביעילות מתח ולהקל על הכאב, ומציעה חלופה חשובה או נספח לטיפולים רפואיים קונבנציונליים. ככל שאנו ממשיכים לחקור את היתרונות של רפלקסולוגיה כף היד בסעיף הבא, חיוני לזכור את הבסיס המדעי של הטכניקה.

שאלות נפוצות על רפלקסולוגיה: תשובות לשאלות נפוצות על תרופה טבעית זו

רפלקסולוגיה היא נושא שמעניין אנשים רבים המחפשים פתרון חלופי לכאב ולהפגת מתחים. כאן, אנו עונים על כמה מהשאלות הנפוצות ביותר על תרופה טבעית זו:

1. כמה זמן נמשך מפגש רפלקסולוגיה טיפוסי?
בדרך כלל, מפגש רפלקסולוגיה נמשך בין 45 ל 60 דקות. עם זאת, אורך הפגישה יכול להשתנות בהתאם לצרכים הספציפיים של הפרט ואת הגישה של המטפל.

2. האם רפלקסולוגיה יכולה לעזור לכולם?
רפלקסולוגיה יכולה להועיל לרוב האנשים, אך מצבים או תרופות מסוימים עשויים שלא להיות אידיאליים לטיפול זה. יש להתייעץ תמיד עם הרופא המטפל לפני תחילת טיפולי רפלקסולוגיה.

3. האם רפלקסולוגיה כואבת?
רפלקסולוגיה לא צריכה להיות כואבת, שכן הלחץ המופעל על נקודות לחץ הוא בדרך כלל מתון. עם זאת, כאב או אי נוחות מסוימים עשויים להיות מורגשים, במיוחד אם זה הפגישה הראשונה שלך או שיש לך אזור רגיש במיוחד.

4. באיזו תדירות עלי לקבל טיפולי רפלקסולוגיה?
אין תשובה אחת שמתאימה לכולם לשאלה זו. תדירות הטיפולים תלויה בגורמים כגון העדפות אישיות, מצבים בריאותיים וצרכים אישיים. חלק מהאנשים מוצאים הקלה בפגישה אחת, בעוד שאחרים עשויים להזדקק לטיפולים מתמשכים.

5. האם אני יכול לתרגל רפלקסולוגיה על עצמי?
כן, רפלקסולוגיה עצמית אפשרית, כפי שדנו בסעיף "נסה רפלקסולוגיה היום: מדריך שלב אחר שלב לשימוש בטכניקה זו לבריאות טובה יותר". לימוד הטכניקות הבסיסיות והתייעצות עם תרשים רפלקסולוגיה יכולים לעזור לך להתמקד בתחומים ספציפיים של דאגה.

נסה רפלקסולוגיה היום: מדריך שלב אחר שלב לשימוש בטכניקה זו לבריאות טובה יותר

רפלקסולוגיה היא שיטה טבעית ונגישה להפגת מתחים וניהול כאבים, ותוכלו אפילו לנסות אותה בעצמכם בבית. בתור התחלה, מצאו לעצמכם מרחב שקט, רגוע ונוח להירגע בו. בעזרת טבלת רפלקסולוגיה, זהו ובודדו את האזורים הספציפיים בכפות הרגליים, המתאימים לכאב ואי הנוחות שאתם חווים בגופכם.

התחל באמצעות האגודל או האצבעות כדי להפעיל לחץ על כל נקודה מזוהה. בעת הפעלת לחץ, השתמש בגישה תקיפה אך עדינה, והחזק כל נקודה למשך כחמש שניות לפני שתעבור לנקודה הבאה. הקפד לכסות את כל נקודות הרפלקס בשתי כפות הרגליים או כפות הידיים, בהתאם לטכניקה שאתה מעדיף. תרגול רפלקסולוגיה באופן עקבי לקבלת התוצאות הטובות ביותר, עם מפגשים קבועים המקדמים שיפורים בריאותיים לטווח ארוך. אל תשכחו, ידע מעמיק ברפלקסולוגיה של כף היד ובנקודות לחץ חיוני לאפקטיביות של תרגול הוליסטי זה. אז בואו לטבול את עצמכם בעולם הרפלקסולוגיה ולסלול את הדרך לחיים בריאים יותר!

נקודות לחץ רפלקסולוגיות וחלקי הגוף המתאימים להן

הטבלה הבאה מציגה סקירה כללית של 10 נקודות לחץ עיקריות ברפלקסולוגיה, מיקומן על כף הרגל, וחלקי הגוף המתאימים אליהם הן משויכות כאשר הן מגורות במהלך מפגש רפלקסולוגיה.

מיקום על

נקודת לחץ חלק הגוף המתאים לכף הרגל
1. מקלעת השמש מרכז כף הרגל בטן, מערכת העיכול
2. עמוד השדרה הקצה הפנימי של כף הרגל עמוד השדרה, שרירי הגב
3. ראש/צוואר בוהן ראש, צוואר, גולגולת
4. חזה/ריאות כדור רגל בית החזה, מערכת הנשימה
5. כליות מרכז הקשת כליות, מערכת השתן
6. כבד רגל ימין, אמצע קשת כבד, כיס מרה
7. בטן רגל שמאל, אמצע קשת קיבה, לבלב
8. אגן/ירכיים עקב כף הרגל גב תחתון, אגן, ירכיים
9. עצב סיאטי גב העקב גב תחתון, רגליים, רגליים
10. בלוטת התריס בסיס הבוהן בלוטת התריס, הצוואר, הגרון

יתרונות וחסרונות של רפלקסולוגיה

יתרונות הרפלקסולוגיה

  • גישה טבעית: רפלקסולוגיה היא טיפול הוליסטי לא פולשני הפועל עם תהליכי הריפוי הטבעיים של הגוף להקלת מתח וכאב.
  • הפחתת מתח: על ידי התמקדות בנקודות לחץ ספציפיות, רפלקסולוגיה מסייעת לקדם הרפיה, להפחית את רמות המתח והחרדה, ובסופו של דבר לשפר את הרווחה הנפשית הכללית.
  • שיכוך כאבים: רפלקסולוגיה יכולה להקל ביעילות על כאבים כרוניים ואקוטיים בחלקי גוף שונים, כגון הגב, הצוואר והמפרקים, תוך הגברת רמות הנוחות הכללית.
  • סיכון נמוך: בניגוד לחלק מההליכים הרפואיים והתרופות הפולשניות, לרפלקסולוגיה יש תופעות לוואי וסיכונים מינימליים, מה שהופך אותה לחלופה בטוחה וטבעית עבור אנשים רבים.
  • משפר את זרימת הדם: רפלקסולוגיה ידועה כמשפרת את זרימת הדם, ניקוז הלימפה והחמצון בגוף, מה שמוביל לבריאות כללית טובה יותר.

חסרונות הרפלקסולוגיה

  • נגישות מוגבלת: לא בכל האזורים יש רפלקסולוגים מוסמכים ומיומנים, מה שעלול להקשות על אנשים מסוימים לגשת לטיפולי רפלקסולוגיה מקצועיים.
  • לא תרופה לכל: בעוד רפלקסולוגיה יכולה לספק הקלה והרפיה לבעיות בריאותיות רבות, ויש להשתמש בה בשילוב עם טיפולים אחרים או ייעוץ רפואי.
  • תוצאות מגוונות: יעילות הרפלקסולוגיה תלויה ברמת המיומנות של המטפל ובנסיבות הפיזיולוגיות הייחודיות של האדם, אשר עשויות להוביל לתוצאות מגוונות.
  • הקלה זמנית: בדומה לטיפולים לא פולשניים אחרים, השפעות הרפלקסולוגיה עשויות לספק הקלה זמנית , ונדרשים מפגשים עקביים (סידרת טיפולים) כדי לשמור על היתרונות.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

נושאים נוספים:

בעיות נפוצות

הרפואה האינטגרטיבית מסייעת כמעט לכל בעיה או אתגר רפואי פה ניתן לקרוא על הפיתרון לבעיות הנפוצות.

פציעות ספורט ומניעתן

הרפואה האינטגרטיבית מסייעת כמעט לכל בעיה או אתגר רפואי פה ניתן לקרוא על הפיתרון לבעיות הנפוצות

פוריות הריון ולידה

הנושא הרגיש ביותר אצל כל אישה רוצה לשמוע איך ניתן לסייע לך באמצעות רפואה אינטגרטיבית?

מתח חרדה ודיכאון

הרפואה האינטגרטיבית מסייעת כמעט לכל בעיה או אתגר רפואי פה ניתן לקרוא על הפיתרון לבעיות הנפוצות

למידע ותיאום ניתן ליצור קשר או לשלוח הודעה

ניתן גם לשלוח הודעה מכאן ואשתדל לחזור בהקדם האפשרי:

הרשמה לניוזלטר ולמועדון הלקוחות

מזמינה אותך להירשם לניוזלטר שלי , מדי חודש אני משתפת בטיפים, מדריכים וכלים לטובת הבריאות של מטופלי וגם מפתיעה מעת לעת ( לא לדאוג אני לא מדוורת יותר מפעם בחודש)

כל הזכויות שמורות לרווית בן הרוש © 2018 All rights reserved

רוצה טיפ?

אני מזמינה אותך להירשם
לניוזלטר שלי לקבלת טיפים , הדרכות , ומבצעים בנושאי בריאות ותודעה

להרשמה נא למלא את הפרטים

דילוג לתוכן